Annuleringen of verplaatsingen

 

Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Theaterkassa via kaartverkoop@lievekamp.nl en dan helpen onze medewerkers je graag verder.

 


 

Annuleringen

Wat moet ik doen?

Voor een annulering bieden we drie mogelijke retournerings-opties. Klik in de informatiemail op één van de buttons om je voorkeur automatisch aan ons door te geven. Heb je de mail niet ontvangen? Stuur dan een bericht naar kaartverkoop@lievekamp.nl en vermeld daarin je klantnummer en gekozen optie.

1) Restitutie
Gaat je voorkeur uit naar restitutie van het aankoopbedrag? Vermeld dan in jouw mail de naam waarop de kaarten zijn besteld en het corresponderende IBAN-rekeningnummer. In dit geval zorgen we ervoor dat het geld zo spoedig mogelijk wordt bijgeschreven op je bankrekening.

2) Digitaal tegoed
Hiermee doe je ons een groot plezier! Wanneer we je aankoopbedrag mogen omzetten in digitaal tegoed, zorgen onze medewerkers van de Theaterkassa ervoor dat het aankoopbedrag wordt bijgeschreven op jouw Lievekamp-account. Dit tegoed blijft onbeperkt geldig en is te verzilveren bij een bestelling voor een volgend bezoek aan ons theater, bijvoorbeeld in het nieuwe seizoen.

3) Donatie
Met deze optie help je ons enorm door deze moeilijke periode heen! De afgelopen weken ontvingen we vele vragen van bezoekers over een mogelijkheid tot doneren. Daarom hebben we nu ook deze optie toegevoegd. 

Wijkt je verzoek af van bovenstaande opties? Neem dan contact op met onze Theaterkassa via kaartverkoop@lievekamp.nl.

Verplaatsingen

Wat moet ik doen?

Je huidige kaarten blijven gewoon geldig voor deze nieuwe datum, je hoeft hier verder niets voor te doen.

Verhinderd: wat moet ik doen?
Ben je verhinderd op de nieuwe speeldatum? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We bieden je dan drie retournerings-opties. Klik in de informatiemail op één van de buttons om je voorkeur automatisch aan ons door te geven.

1) Restitutie
Gaat je voorkeur uit naar restitutie van het aankoopbedrag? Dan zorgen we ervoor dat het geld zo spoedig mogelijk wordt bijgeschreven op je bankrekening.

2) Digitaal tegoed
Hiermee doe je ons een groot plezier! Wanneer we je aankoopbedrag mogen omzetten in digitaal tegoed, zorgen onze medewerkers van de Theaterkassa ervoor dat het aankoopbedrag wordt bijgeschreven op je Lievekamp-account. Dit tegoed blijft onbeperkt geldig en is te verzilveren bij een bestelling voor een volgend bezoek aan ons theater, bijvoorbeeld in het nieuwe seizoen.

3) Donatie
Met deze optie help je ons enorm door deze moeilijke periode heen! De afgelopen weken ontvingen we vele vragen van bezoekers over een mogelijkheid tot doneren. Daarom hebben we nu ook deze optie toegevoegd. 

Wijkt je verzoek af van bovenstaande opties? Neem dan contact op met onze Theaterkassa via kaartverkoop@lievekamp.nl.