Informatie kaartverkoop

Hier vind je alle praktische informatie rondom het bestellen van toegangskaarten. 

 

Kaarten bestellen

Je bestelt je kaarten gemakkelijk via het programma-overzicht, telefonisch of aan de Theaterkassa. Per toegangskaart wordt € 1,25 ticketfee in rekening gebracht, met uitzondering van Theater van de Stad-producties.

Online

Bestel kaarten voor een voorstelling via het programma-overzicht en kies zelf jouw plaatsen op de online zaalplattegrond, of laat ons systeem de best beschikbare plaatsen voor je reserveren via Best Beschikbare Plaatsen.

Telefonisch

Kaarten kunnen telefonisch worden gereserveerd via de Theaterkassa (0412-648922). Je ontvangt dan binnen enkele dagen een factuur of een betaalverzoek. Na betaling worden de kaarten opgestuurd. De verzendkosten voor een factuur bedragen € 2,50. De betaling dient binnen 14 dagen te worden voldaan, na deze tijd vervalt de reservering.

Theaterkassa

Natuurlijk kun je ook bij onze Theaterkassa jouw toegangskaarten bestellen en direct betalen.

Van contant naar pin
Met ingang van seizoen 2020-2021 zijn we bij De Lievekamp overgegaan op een cash-vrij systeem. Deze overgang houdt in dat je jouw toegangskaarten bij onze Theaterkassa en de drankjes in het Theatercafé of bij een andere bar niet meer met contant geld kunt betalen. Het is overal in ons theater mogelijk om (contactloos) te betalen met je pinpas of met de mobiel bankieren app van jouw bank.


Zaalplattegronden

Iedere zaal heeft een andere (rang-)indeling. Bekijk hieronder de zaalplattegrond van onze Grote Zaal. Binnenkort vind je hier ook de zaalplattegrond van onze Rabo Zaal.


Neem voor meer info over de zaalindeling en ticketprijzen per rang contact op met onze Theaterkassa via kaartverkoop@lievekamp.nl of telefonisch via 0412 - 648922. 

 

Kaarten retourneren

Gedurende het seizoen kunnen toegangskaarten uiterlijk drie dagen voor de voorstelling worden geruild voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen óf worden ingewisseld voor een digitaal tegoed. Het digitale tegoed vind je terug in je persoonlijke account. Voor deze ruilservice brengen wij € 2,50 administratiekosten per toegangskaart in rekening. Het telefonisch annuleren van hard-copy toegangskaarten die al in je bezit zijn, is niet mogelijk. Heb je een TheaterBundel? Dan is retourneren mogelijk tot 13.00 uur op de dag van de voorstelling. Heb je e-tickets? Neem dan contact op via kaartverkoop@lievekamp.nl en stuur je e-tickets als bijlage mee.

Heb je vragen? Neem dan contact op met onze Theaterkassa via (0412) 648922 of kaartverkoop@lievekamp.nl.

Theaterkassa gesloten?

Wanneer de Theaterkassa gesloten is, kun je jouw toegangskaarten in onze brievenbus achterlaten. Binnen enkele dagen ontvang je jouw digitaal tegoed, na aftrek van de administratiekosten, in je persoonlijke account.

Geen persoonlijk account?

Jouw digitaal tegoed is gekoppeld aan je klantnummer en ook aan de Theaterkassa te verzilveren.

Nationale Theaterkassa

Tickets die via de Nationale Theaterkassa of eventueel andere verkoopkanalen zijn gekocht, kunnen wij niet retour nemen. Neem voor meer informatie over het annuleren van deze tickets contact op met de betreffende organisatie. We raden je dan te allen tijde aan om je toegangskaarten via onze Theaterkassa of website te bestellen en niet via derden.

 

 

Wachtlijsten

Indien een voorstelling is uitverkocht, kun je je via de voorstellingspagina aanmelden voor de wachtlijst. Theaterbezoekers kunnen gebruikmaken van onze ruilservice, waardoor er voor een uitverkochte voorstelling alsnog toegangskaarten beschikbaar kunnen komen. In dat geval worden deze kaarten als eerste aangeboden aan diegenen die op de wachtlijst staan. De medewerkers van onze Theaterkassa zullen je hiervan telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen; dit kan zelfs nog op de dag van de voorstelling zijn.